www.yuryev-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Юр’ївський район >> Приймальня
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2009 рік
Версія для друку Написати листа
Реалізуючи вимоги Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” відділи, структурні підрозділи райдержадміністрації, використовуючи наявну правову базу, спрямовують свою роботу на покращення добробуту громадян, їх соціального захисту, своєчасне вирішення проблем різноманітних сфер життєдіяльності населення.

У райдержадміністрації здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Для спрощення процедури отримання жителями району оперативної інформації з питань, які їх хвилюють, в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, управлінні Пенсійного Фонду України в Юр’ївському районі, районному центрі зайнятості працюють „гарячі телефонні лінії”. З метою надання безоплатної допомоги громадянам на території району працюють громадські приймальні: в районному управлінні юстиції, управлінні Пенсійного фонду України в Юр’ївському районі.
У відділі реєстрації актів цивільного стану Юр’ївського районного управління юстиції створено консультпункт, в якому надається безкоштовна консультація громадянам з питань реєстрації актів цивільного стану.
юридичним сектором у райдержадміністрації проводиться інформаційно-аналітична робота з аналізу та узагальнення звернень громадян, що надходять до райдержадміністрації, здійснюється контроль за виконанням доручень щодо розгляду звернень громадян даних керівникам головою райдержадміністрації. Проведений аналіз стану роботи зі зверненнями громадян за 2009 рік свідчить, що кількість звернень, зареєстрованих в райдержадміністрації, в порівнянні з минулим роком збільшилась.
Загальна кількість звернень за 2009 рік складає 120, що на 17 звернень більше ніж за аналогічний період минулого року (2008 рік – 103 ).
За 2009 рік до Юр’ївської районної державної адміністрації надійшло поштою 50 звернень, в яких порушено 48 питань, що на 27 звернень більше ніж за аналогічний період 2008 року (23 звернення).
Найбільше звернень надійшло від жителів Юр’ївської селищної ради (16), Чернявщинської сільської ради (12), Новов’язівської сільської ради (4).
Від органів державної влади України вищого рівня на розгляд та виконання надійшло 18 доручень на звернення (2008 рік - 9).
З інших органів державної влади, установ, організацій на розгляд та виконання надійшло 12 звернення (2008 рік - 3).
Із загальної кількості письмових звернень 30 надійшло на адресу райдержадміністрації, що на 19 звернень більше ніж у минулому році (11 звернень).
Колективних звернень надійшло 14, що на 3 звернення менше, ніж за 2008 рік. Всього звернулося 480 громадян.
Більшість звернень та порушені в них питання, перш за все, стосуються: житлово-комунального та дорожнього господарства - 13 питань або 27 відсотків від загальної кількості;
- питання праці та заробітної плати - 10, що становить 20 відсотків від загальної кількості письмових звернень;
- питання соціального захисту - 10, що становить 20 відсотків від загальної кількості письмових звернень.
Особлива увага приділяється здійсненню особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації.
На особистому прийомі у голови районної державної адміністрації та його заступників за звітний період зареєстровано 70 звернень громадян (у 2008 році – 80), порушених питань – 84 (2008 рік - 75).
За характером основних питань, що порушували громадяни у зверненнях, чільне місце займають питання надання матеріальної допомоги, виплати заборгованості із заробітної плати, газифікації населених пунктів, надання в оренду земельних ділянок.
З метою попередження надходжень звернень громадян з питань повноважень місцевих органів виконавчої влади і самоврядування до вищестоящих органів влади головою райдержадміністрації та його заступниками здійснюються особисті прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.
За 2009 рік проведено 16 виїзних прийомів громадян в Олександрівській, Жемчужненській, Чаплинській, Новоіванівській, Чернявщинській, Новов’язівській, Шандрівській, Олексіївській, Вербуватівській, Варварівській, Преображенській сільських радах, Юр’ївській селищній раді.
Проведення даних заходів оприлюднювалося через міжрайонну газету „Рідний край”.
Райдержадміністрація спрямовує роботу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо забезпечення кваліфікованого неупередженого розгляду звернень і вирішення питань, що порушують громадяни і надалі вживатиме необхідних заходів щодо реалізації в районі вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Завідувач юридичного сектору
райдержадміністрації

В.Г.Малий
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор